[Kecy](no subject)

To "'KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz'" <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From chalupecka <katerina bod chalupecka zavinac aliatel bod cz>
Date Mon, 25 Jun 2001 14:41:24 +0200

Tak dneska jsem se zase hned po ranu v kuchynce dobre pobavila...

Vite, kolik pracovniku utvaru IS/IT je zapotrebi k uvareni dvou hrnku caje?

Dva. Jeden z drzi provazek od pytliku z cajem vne hrnecku a pro jistotu i
ucho...asi aby ten hrnecek neutekl :o))) (pro Roumena a spol.:o)):staci
prece omotat  provazek okolo ouska hrnku a hrnek nechat stat...nema
nozky..neutika :o))))... a druhy vleva horkou vodu...

Jak tam tak samanili, tak jsem si rikala, ze je 50%pravdepodobnost, ze dojde
alespon jednou k opareni "drzice" caje a salku ....

Mno...jak jinak...samozrejme, ze si "vlevac" vybral prilezitost a kolegu
polil horkou vodou..ten, ackoliv videl, jak nebezpecne jeho kamarad
manipuluje s varnou konvici, statecne drzel ousko salku i provazek od
caje...:o)) ucuknul az po navalu bolesti, ale statecne se jal drzet druhy
hrnecek .... po uspesnem zaliti vody do salku se oba kamaradi zasmali, nezne
vzali sve hrnecky s cajem a spolecne odkraceli zase ke svym pocitacim
strojum :o)))

A pak se mi nekdo divi, ze mam slabost pro tyto lidi...no nejsou rozkosni?
:o)))))

Katka