[Kecy]Stiskni Ann(delsi)

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Wed, 10 Jan 2001 11:15:05 +0100

Todleto jsem dnes nasel a potesilo me to,
tak jsem se chtel podelit.
Krasny den!
jorych
---------------------------

Terry Bisson - Stiskni Ann

Stiskni Ann

VITEJTE U NASEHO BLESKOBANKOMATU
1324 BLESKOBANKOMATU PO CELEM MESTE
VAM RADO POSLOUZI
VSUNTE PROSIM KARTU

DEKUJI
NYNI UVEDTE CISLO VASI KARTY

DEKUJI
VYBERTE SI LASKAVE POZADOVANOU SLUZBU --
   VYBER PENEZ
   ULOZENI PENEZ
   STAV UCTU
   POCASI

   "Pocasi?"
   "Co je zase, Em?"
   "Odkdy tyhle masinky informuji o pocasi?"
   "Treba je to nejaka nova novinka. Tak nezdrzuj a vyber penize -- je 6.22 a my
uz tak prijdeme pozde."

_VYBER PENEZ_
DEKUJI VAM
MAM VYBRAT Z -
   SPORITELNI KNIZKY
   BEZNEHO UCTU
   KREDITNI KARTY
   JINYCH AKTIV

_Z BEZNEHO UCTU_
UVEDTE PROSIM POZADOVANOU CASTKU
   $20
   $60
   $100
   $200

_$60_
SEDESAT DOLARU ZA DVA LISTKY DO KINA?

   "Bruci, pojd sem a podivej se na to."
   "Emilko, je 6.26. Film zacina v 6.41."
   "Jak muze bankomat vedet, ze jdeme do kina?"
   "Co to placas? Jenom proto, ze penize musis vybrat ty,
jeste na mne nemusis byt nastvana.
Copak za to muzu, ze mi bankomat sezral kartu?"
   "No nic, ja to zkusim znova."

_$60_
SEDESAT DOLARU ZA DVA LISTKY DO KINA?

   "Hele, on to udelal znova."
   "Coze udelal?"
   "Bruci, pojd sem a podivej se na to."
   "Sedesat dolaru za dva listky do kina?"
   "Chci jeste penize na veceri. Porad mam jeste narozeniny,
     i kdyz si musim celou oslavu zaridit sama.
A to ani nemluvim o tom, ze si ji taky musim zaplatit."
   "Pane na nebi, to snad neni mozny.
Ona je na me nastvana, protoze mi ten pitomej kram sezral kartu."
   "Zapomen na to. Ja bych jenom rada vedela, jak ten bankomat vi, ze jdeme do
kina?"
   "Emilko, je 6.29. Proste zmackni 'Enter' a pujdeme."
   "No jo, tak dobre."

KDO JE TEN CHLAPEK S HODINKAMA?
   PRITEL
   MANZEL
   PRIBUZNY
   NEKDO JINY

   "Bruci!"
   "Emilko, je 6.30. Vyber penize a pujdeme."
   "Ted se pta na tebe."
   "Je 6.31.!"
   "Dobre!"

_NEKDO JINY_

   "Prominte, vadilo by vam, kdybych...."
   "Podivej se, kamo, tahle masina nefunguje.
Jestli jses v takovym kvaltu, na konci ulice je dalsi bankomat. Nazdar."
   "Bruci! Nebud hruby."
   "Pust to z hlavy, uz je pryc."

VSE NEJLEPSI K NAROZENINAM, EMILY
PREJES SI --
   ULOZIT PENIZE
   VYBRAT PENIZE
   ZNAT STAV UCTU
   POCASI

   "Jak muze vedet, ze mam narozeniny?"
   "Kristepane, Emily, asi je to zakodovany v tvoji karte nebo takZ nejak. Ted
je 6.34 a presne za sedm minut... Co to ma do prkynkaZ znamenat? Pocasi?"
   "To se ti celou dobu snazim vysvetlit."
   "Prece to nezmacknes!"
   "A proc ne?"

_POCASI_
DEKUJI
ZVOLTE POZADOVANE POVETRNOSTNI PODMINKY --
   CHLADNO A OBLACNO
   SLUNECNO
   SLABE SNEZENI
   SLABY DEST

   "Em, prestan si konecne hrat!"

_SLABY DEST_

   "Ty chces, aby prselo? Na tvoje narozeniny?"
   "Jen maly desticek. Chci jenom vedet, jestli to funguje. Stejne jdeme do
kina."
   "To bychom sebou museli hodit."

POCASI JAKO STVORENE NA NAVSTEVU KINA
PREJETE SI --
   VYBRAT PENIZE
   ULOZIT PENIZE
   POPCORN

   "Emilko, tenhle kram je vazne posahanej."
   "To je mi jasny. Zajima me, jestli mi prida i maslo."
   "Je 6.36. Zmackni 'Vybrat penize' a mazeme odsud. Do zacatku filmu zbyva
jeste pet minut."

_VYBER PENEZ_
DEKUJI VAM
MAM VYBRAT ZE --
   SPORITELNI KNIZKY
   BEZNEHO UCTU
   KREDITNI KARTY
   JINYCH AKTIV

   "Prominte, jdete taky na 'Zlaty palac hrichu'?"
   "Kristepane, von se vratil."
   "V kine jsem zjistil, ze v novinach to popletli. Podle pani pokladni zacina
film v 6.45, takze vam zbyva devet minut."
   "Myslel jsem, ze jste sel k tomu druhymu bankomatu."
   "Byla tam fronta a ja nechtel stat na desti."
   "Na desti? Podivej se, Bruci!"
   "Je to jenom destik. Skoda, ze mam na sobe svuj nejlepsi oblek."

_JINYCH AKTIV_

   "Emilko, je 6.37 a ty mackas 'Jina aktiva'?"
   "Ty nechces vedet, co takle masinka jeste dovede?"
   "Ne!"

DEKUJI.
VYBERTE SI UCET --
   ANDREWA
   ANN
   BRUCE

   "Kdo ma sakra bejt Andrew a Ann? A jak se tam krucinal dostalo moje jmeno?"
   "Rikals, ze ti bankomat sezral kartu."
   "To byl... jiny bankomat."
   "Prominte. Ann je moje snoubenka. No, vlastne byla. Tak nejak. Aspon myslim."
   "Uz nam zase skaces do reci?"
   "Pockej! Vy jste urcite --"
   "Andrew. Andrew P. Claiborne III. Vy jste zase Emily. A on musi byt --"
   "Bruce. Je neomaleny, ale toho si nevsimejte."
   "Tak neomaleny!"

_BRUCE_

   "Hele, to je muj ucet, Emilko. Vybrat si 'Bruce', na to prece nemas pravo!"
   "Proc ne? Tvrdil jsi mi, ze bys to kino a veceri klidne zatahl, kdyby ti
automat nesezral kartu. Takze jdeme na to."

JDI NA TO, EMILY
UVED PROSIM POZADOVANOU CASTKU --
 $20
 $60
 $100
 $200

_$60_
JE MI LITO. ZUSTATEK NA UCTU JE PRILIS MALY.
CHTELA BYS ZKUSIT $20?

_$20_
JE MI LITO. ZUSTATEK NA UCTU JE PRILIS MALY.
CHTELA BYS ZNAT STAV UCTU?

   "Ne!"

_ANO_
ZUSTATEK BRUCOVA UCTU: $11.78
TO JE PREKVAPKO

   "Prekvapko? Mam peknej vztek! To je ale oslava narozenin! Nemels ani na kino,
natoz na veceri! A ke vsemu jsi mi lhal!"
   "Prominte, vy mate dnes narozeniny? Ja taky!"
   "Andrewe, nebo jak se do prdele jmenujes, ty se do toho nemichej!"
   "Nebud sprosty, Bruci. Ma to nejsvatejsi pravo poprat mi vsechno nejlepsi."
   "Nepreje ti vsechno nejlepsi, ale sere se mi do zivota."
   "Emily, rad bych ti popral vsechno nejlepsi."
   "Napodobne, Andrewe."
   "A navic je to kreten!"

BEZ NADAVEK, PROSIM
CHTELA BYS ZNAT ZUSTATEK UCTU --
   BRUCE
   EMILY
   ANDREWA
   ANN

   "Porad mi neni jasne, kdo je Ann."
   "Moje pritelkyne, tedy vicemene. Puvodne jsme se meli setkat pred kinem, ale
pak mi definitivne dala kopacky."
   "Ale to je hrozne! Zrovna o tvych narozeninach. Andrewe, uplne presne vím,
jak ti ted musi byt."
   "Kdyz se to vezme kolem a kolem, jste kreteni oba dva!"

BEZ NADAVEK, PROSIM
EMILY A ANDREWE,
DOVOLTE, ABYCH VAS POZVAL
NA SLAVNOSTNI VECERI A FILM

   "Sto dolaru!"
   "Rika, ze nas zve. Vezmi si to, Emily."
   "Vezmi si to ty, Andrewe -- myslim, ze o penize by se mel starat muz. A můžeš
mi rikat Emilko nebo Em."
   "Jezkovi voci, to snad neni pravda."
   "A meli bychom si pospisit. Bruci, kamarade, nevis, kolik je hodin?"
   "Je 6.42, ty hovado"
   "Kdyz si zasprintujeme, jeste ten film stihneme. A pak si vyrazime treba k
Paserakovi Petovi."
   "Miluju mexickou kuchyni!"

VEZMETE SI SVOU KARTU
VRELE DOPORUCUJI CERNE FAJITAS

   "Vsichni tri jste debilove. To se mi snad jenom zda! Ona odesla sZ nim!"

VITEJTE U NASEHO BLESKOBANKOMATU
1324 BLESKOBANKOMATU PO CELEM MESTE
VAM RADO POSLOUZI
NEKOPEJTE PROSIM DO PRISTROJE

   "Jdi se vycpat!"

VSUNTE PROSIM KARTU

   "Tahni do bazin!"

DEJ SI RICT, BRUCI
COPAK MUZES JESTE ZTRATIT?
DEKUJI
TAKZE JI NIKDO "NESEZRAL", ZE?

   "Dobre vis, ze ne, ty hovado jedno."

BEZ NADAVEK, PROSIM
PREJES SI --
   UTECHU
   POMSTU
   POCASI
   ANN

   "Prominte."
   "Prokristapana, slecno, prestante busit na dvere. Mate smulu, ja vas dovnitr
nepustim.
Tohle je bankomat, ne utulek pro bezdomovce.
A stejne byste mela mit kartu nebo neco na ten zpusob. Coze?"
   "Rekla jsem, sklapni a stiskni 'Ann'."