[Kecy](no subject)

To Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz
From <ook zavinac email bod cz>
Date Fri, 5 Jan 2001 15:35:59 +0100 (CET)

Kdyz jsem se rozhodl po dlouhe dobe opet vyprazdnit slozku s dopisy z Kecu
 opet bez toho, abych neco cetl, povzdechl jsem si, ze bych chtel take tak
 pracovat, jako ti, kteri pravidelne prispivaji do Kecu...

Potom mi ale sef poslal na pracovni mail nasledujici bajku a ja se rozhodl,
 ze se s Vami o ni podelim...

P.S. Jen doufam, ze od doby, co jsem zacal pracovat a prestal mit cas ty Kecy
 cist, to tu mockrat nebylo... Nerad bych totiz zbytecne plytval Vasim casem...
 :-))

Mejte se prima

Colik
______________________

Bajka o emailu

Jeden nezamestnany muz se prihlasil jako uklizec u firmy Microsoft.  Personalni
 sef si pozval tohoto muze na pohovor a ke vstupnimu testu (zameteni podlahy).
 V prubehu pohovoru mu rika:
„Jste prijat, dejte mi Vas e-mail a ja Vam poslu formular k vyplneni, a
 zaroven instrukce kde a kdy se mate prvni den hlasit.“ Nezamestnany zoufale
 odveti ze zadny pocitac nema a e-mail nevlastni.  „Kdyz tedy nemate e-mail
 tak to virtualne neexistujete a tak nemzeete tuto praci ziskat. Zklamany
 zoufaly muz nevi co delat a ma uz jen $ 10 v penezence.  Nakonec se rozhodne
 a koupi v supermarketu bednu s 10 kg rajcat a behem dvou hodin je rozproda
 za dvojnasobek.  Takto to zopakuje jeste trikrat a jde domu s 80 $. Tak jak
 to provedl s rajcaty, zmeni svuj styl zivota a mysleni.  Kazdy den vstava
 brzy rano, pilne pracuje a pozde vecer se vraci domu s nekolikanasobkem svych
 penez.
Pozdeji si koupi karu, kterou zanedlouho vymenuje za dodavku a o neco pozdeji
 za flotilu nakladnich aut.
Po nekolika malo letech vlastni tento muz jeden z nejvetsich velkoobchodu
 se zeleninou ve Spojenych statech.
Jak mysli na budoucnost sve rodiny, rozhodne se uzavrit zivotni pojisteni.
Zavola pojistovacimu makleri a zvoli si pojistny plan.  V zaveru rozhovoru
 se jej makler zepta na e-mail adresu aby mu mohl zaslat pojistnou smlouvu.
Muz odpovi, ze zadnou e-mail adresu nema.  „To je zvlastni“ rika makler
 „Vy nemate zadny e-mail a presto jste dokazal vybudovat takove imperium.
Predstavte si, kde byste dnes byl, kdybyste e-mail mel.
Muz se dlouze zamysli a pak odveti „Byl bych uklizec u Microsoft.“
Pouceni #1 : Internet Ti zivot neusporada
Pouceni #2 : Jestli chces uklizet u Microsoft zaloz si e-mail
Pouceni #3 : Jestli nemas e-mail a hodne pracujes muzes se stat milionarem

Pouceni #4 : Vzhledem k tomu, ze tento pribeh k tobe prisel emailem, jsi blize
 k tomu byt uklizecem nez milionarem! :))))

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
http://www.email.cz