RE: [Kecy]Nove tisiceleti?

To Martin Masa <masa zavinac fel bod cvut bod cz>, Konference KECY <KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
From Ondrej Tuma <tuma zavinac ark bod cz>
Date Wed, 03 Jan 2001 14:06:38 +0100

Tos trefil hrebicek na hlavicku. Proto se ptam:
Je v celych sirych Kecech nekdo, kdo si to pamatuje a muze to verohodne
dolozit? Pokud se nekdo neozve rekneme do ctrnacti dnu, tak myslim muzeme
spolehlive prohlasit, ze je to vsechno habadura a ze si to asi nekdo
vymyslel...

no, moc primych pametniku asi nebude :-)))))) mozna tak dva, Otec a Duch.
Ale ted bez jakehokoliv nabozenstvi, Jezis Nazaretsky byl realna historicka postava, jako Kolumbus, Claudius nebo Tutanchamon. Jak to ale dokazat ciste historicky nevim, ja a dejepis jsme, no, ... rekneme ze si "neprekazime" ale nase cesty se nijak zvlast nezkrizily vic nez ukladaly osnovy, no, mozna o trosku.

Apropo, mame letos rok 1 noveho kalendare, tj. rok 1 po usednuti Hodace na
trun... :-( A doufam ze to bude taky posledni rok v nemz navic znacne
zredukuji pocet tydnu treba na 0,5...

ja osobne jsem presvedcen, ze letos mame asi tak 9. rok EK (Era Kecu, teda, to uz je doba...!!!) a nejaky Ho...Ho... jak to sakr... jo! Hodac mi muze byt ukraden (doslova, nebot jsme dodneska od 24. nezapnul doma televizi, czert vi jestli vubec presla no doveho tisicileti :-)))

k prani vseho nej se pripojuji a na zaver neco maleho... :

GPS se moravsky preklada GDE PROBOHA SU

a jeste :

Vcera me navstivilo stesti .....
prislo se rozloucit.