[Kecy]nektery starsi, ale furt dobry

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From Ondrej Tuma <tuma zavinac ark bod cz>
Date Wed, 06 Dec 2000 12:14:05 +0100

Ahoj kecalove, kecalistky a ostatni,
chtel jsem se zeptat - chodi take jeste nekomu z vas Kecy od toho upgradu listservru 2x ? Bavil jsem se o tom s Danem, ale asi se s tim neda nic delat...? (nebo s tim nic neudelal). Nejsou to "bezne" internetove duplicity, tady chodi ten druhy vzdy s nejakym zpozdenim za prvnim. No nic, tak tady je alespon neco k Mikulasi, ahoj, Ondrej

 Nahata blondyna lezi na snehu s roztazenyma nohama, vite co dela?
 Ceka na snehove jazyky.

 Prijde blondynka do rakouskeho supermarketu a rika:
 "Chtela bych dve tuzkove baterky."
 Prodavacka nechapave odpovida:
 "Wie bitte?"
 No a blondynka na to: