Re: [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

To "kecy" <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Laburda, Filip" <filip bod laburda zavinac hp bod com>
Date Fri, 24 Aug 2007 16:29:46 +0200
Thread-index AcfmUf5vMGDcUnDpSVCGJJKwbyPQRwACRgLA
Thread-topic [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

Nebo to zkusit trvale zkratovat, jestli se nekde neco nezacne ohrivat
treba z toho bude bojler a vsem zacne tyct tepla voda