Re: [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

To "P" <pkrasny zavinac aol bod com>
From "Ondrej Pech" <ondrej bod pech zavinac seznam bod cz>
Date Fri, 24 Aug 2007 14:54:47 +0200
Cc kecy <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>

Nezkusil sis poridit zdroj ze 3V na 110(nebo kolik mate)? Pak bys nemusel platit elektrarne! :-)
O.
----- Original Message ----- From: "P" <pkrasny zavinac aol bod com>
Cc: "kecy" <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
Sent: Friday, August 24, 2007 2:34 PM
Subject: [Kecy] Tak nevim, jestli jsem to sem psal nebo ne

Ale nasel jsem doma tri opustene Volty ve vodovodnich trubkach.  Zacalo
to tak, ze jsem se napil z kohoutku venku a a trochu to brnelo na rtech
a tak jsem to zmeril a co byste rekli?  Byly tam.  2.7V @ 60Hz.  Toz
jsem to meril i v dome a tam je to presne 3V.  Vypnul jsem hlavni spinac
a 3V jsou tam porad.

Tak jsem zavolal elektricke rozvody a uvidim co s tim udelaj:)

Taky bych si moh dat inzerat:  3 opusteni volti, k adopci do dobre rodiny:)

Prokop

--
Prihlaseni, odhlaseni, dalsi info - http://dali.feld.cvut.cz/kecy

This e-mail and any attachment is for authorised use by the intended
recipient(s) only. It may contain proprietary material, confidential
information and/or be subject to legal privilege. It should not be copied,
disclosed to, retained or used by, any other party. If you are not an intended
recipient then please promptly delete this e-mail and any attachment and all
copies and inform the sender. Thank you.