FW: [Kecy] OT: Pokuta za rychlost + foto

To <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From <trunec zavinac metrostav bod cz>
Date Fri, 7 Jan 2005 17:03:51 +0100
Thread-index AcT00RaRU/Uq+6+IQoShi4MtFA6c/QAAMJowAAAndZA=
Thread-topic [Kecy] OT: Pokuta za rychlost + foto

- Trestat majitele nelze (tim muze byt leasingova společnost nebo firma) = lze
trestat jen drzitele :))
- rozlisoval bych mezi trestnym cinem a prestupkem = u prestupku zaplati vždy
pokutu drzitel ať se stara komu to pucuje, u trestnych cinu musí policie najit
pachatele a tam ať si každý mlzi jak chce ale před soudem a ne před policisty

Martin

-----Original Message-----
From: Libb [mailto:libb zavinac volny bod cz]
Sent: Friday, January 07, 2005 4:50 PM
To: Roman 'Roumen' Mudra
Cc: Kecy kecy a zase kecy...
Subject: Re: [Kecy] OT: Pokuta za rychlost + foto

tak me napadlo, ze na tu situaci (priznas, ze vis, kdo to ridil, ale odmitnes
rict kdo), by si mohli pozvat celou tu cast rodiny, na kterou se ten paragraf
vztahuje a zeptat se kazdeho z nich. Bud by to jeden nakonec priznal a nebo ne
a pak uz by byla ve hre kriva vypoved. Kdyz muzou klickovat v zakonech jedni,
proc ne druzi? :-)