RE: [Kecy] RE:Pokuta za rychlost + foto

From Roman 'Roumen' Mudra <roumen zavinac roumen bod cz>
Date Fri, 7 Jan 2005 16:55:18 +0100 (CET)
Cc "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>

> A o tom ze policajti nemuzou byt vsude, se snad bavit vubec nebudeme.
> Nerad bych rozjel nejakou flamewar, ani nemam duvod se zastavat policie.
> Jen me krkaji lidi, ktery me uz parkrat malem zabili, jezdi strasne
> nebezpecne a jeste maji drzost papouskovat prave ruzny predpisy a
> paragrafy a snazeji se ze vseho vykroutit.
A stalo se jim neco? Zastavil je policajt? Potrestal je? Ne...protoze
drepej v kanclu a lepej prezidenty na obalky, nebo se schovavaj za bukem.
Sam sis tu pochvaloval americkej model, ale sam zminujes, jak jdou ty dva
policajti k autu. Jdou k autu, to znamena, ze ho zastavili, vystoupili a
jdou to resit.
Proc u nas nikdo nezastavuje ty auta, ktery jezdej nebezpecne? Proc nikdo
nezastavi toho, co mi vcera nedal prednost pri vyjezdu z vedlejsi? Proc
nekdo nezastavi ten kamion, kvuli kterymu sem na dalnici prudce brzdil na
90km/h, kdyz mi nahle vjel do levyho pruhu? Proc policajti zastavujou auta
u nas na dalnici, kde je 80ka? Protoze je to pro ne jednodussi...

> Ja nevim, ale kdyz ze zatacky proti me vyjelo auto v protismeru, pres
> plnou, v hustym provozu a jeste mi dalo dalkovejma najevo "vole uhni
> jedu" tak jsem mel zvlastni pocit. Tech slovy par vterin nez jsme se
> minuli (dodnes nevim jak, v zatacce, tri auta vedle sebe mezi
> svodidlama) bylo nepopsatelnejch.
Mam stejny pribeh...v hustym desti. Bezmocne sem sledoval, jak se moje
auto i se mnou a s moji rodinou sune ke svodidlum, protoze sem se snazil
zastavit...taky sme se protahli 3...
       Roumen

       For more information about me use: http://www.roumen.cz