[Kecy]BONik...

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Wed, 27 Dec 2000 11:36:30 +0100 (CET)

A uz me vypekli dalsi. ;-) To sem si zase zanadaval. Ja teda skoro vubec
nenadavam, az ted me zase v praci naucili, takze obcas mi ujede
treba...hernajs...nebo...sakra...a podobne. ;-)
Ale kdyz se fakt rozcilim, tak ty slova, jak se ve me porad jen hromadej,
tak dou najednou ven. ;-) No a to sem si tudle zanadaval na Mainla a toho
jeho Bonika. Uz je to po nekolikaty, co me tahle dvojka vypekla, ale
tentokrat uz sem rek i sprosty slovo a to je zly znameni. ;-)
Ono totiz opravdu me videt nadavat je spis vzacnost, ale pak to stoji za
to. Mam teda jednu spolehlivou vec, ktera me vytoci totalne. Je to jedna
zenska. Ja uz ji proste nemuzu vystat. Jmenuje se Lara Croft a je uplne
strasna. Ja teda dohral Tomb Rider I, II a do pulky IV (takze zas az
takovy becko nejsem) ale ctyrka se mi asi stala osudnou. Abych to
vysvetlil...nebo vite co...mrknete se sem:
 http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra/liane/tr1.jpg
Potrebuju se dostat tam do toho horniho vyklenku vpravo (ne ten vlevo), to
se jenom skoci na provaz a pak hup tam. Vona teda Lara ma celkem dobry
nohy a prsa taky ujdou, ale tohle proste neskoci. B-) No a to je prave
vono...kdyby me nekdo sledoval, tak si asi pomysli veci.
Predstavte si, ze sedim treba dvacet minut u pocitace. Dam load, skocim na
provaz, rozhoupu se, skocim, padam, dam load, skocim na provaz, rozhoupu
se, skocim, padam, dam load....no a najednou, to je jak z cistyho nebe,
trisknu do stolu, to uz je zle, pak zarvu "DO PRDELEEEEEE!", pak mlatim do
klavesnice a rvu u toho "To je tak za*ana kr*va, ja tu sv*i snad uskrtim,
ta me se*e, ku*a fix, to snad neni pravda jak vona je bl*a (to sem nemusel
cenzurovat, co?)..." a pak vstanu, du do vedlejsi mistnosti, tam chvili
voddechuju, pak este chvilku, pak se vratim, chodim dva metry kolem
pocitace, pak zmacknu reset a delam neco uplne jinyho.
Taky uz to ted asi pul roku nehraju. Cedecko lezi na stole a ja parim jiny
veci...no co vam budu povidat...mam to totiz doma zakazany hrat. B-)
Kurnik, ted koukam, ze mluvim uplne vo necem jinym a ted uz se sem ten
Bonik nevejde. Tak ja to mozna napisu nekdy jindy...stejne je to zase
trapny. ;-))

Este snad jedna reakce:
> karte. Mate nekdo zkusenost, ktera by tomuto odporovala? Tj. kartu s vice
> nez 100 jednotkami, ktera by fungovala? Pripadne starsi kartu s mene nez
> 100 jednotkami, ktera by nefungovala? Nebo jakoukoliv jinou zkusenost? :-)
Ja mam zkusenost, ze bych tam k tem svi*m vlitnul s bazukou a rozstrilel
to tem haj*m na sra*y.
    A himbajs...to sem se zas rozcilil B-))
         Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra