Re: [Kecy]telef. karty?

To Konference KECY <KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
From Martin Masa <masa zavinac fel bod cvut bod cz>
Date Fri, 22 Dec 2000 20:05:00 +0100 (CET)

On Fri, 22 Dec 2000, Ivo Oprsal wrote:

> Ja mam kartu na ktere je napsano 10.98 a funguje. Myslim, ze ji mam dele
> nez rok a nic spatneho se nedeje.
> Neplati to omezeni od privniho pouziti, nebo jen pro nejake novejsi karty?

Jestli se nepletu, tak by to mohlo souviset s nominalnim poctem jednotek
na karte. Uz kdysi Telecom "zneplatnil" karty s poctem jednotek vetsim nez
120 a nyni s nastupem movych automatu je hranice tusim 100 jednotek na
karte. Mate nekdo zkusenost, ktera by tomuto odporovala? Tj. kartu s vice
nez 100 jednotkami, ktera by fungovala? Pripadne starsi kartu s mene nez
100 jednotkami, ktera by nefungovala? Nebo jakoukoliv jinou zkusenost? :-)

Martin

P.S. Posilejte mi sve zkusenosti soukrome, udelam cca v polovine ledna
vyhodnoceni.

--

M M M M  MM   MM      Martin MASA  (masa zavinac fel bod cvut bod cz)