Fw: [Kecy]Deti

To "Kecy" <Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "pivovar" <pivovar zavinac home bod com>
Date Wed, 20 Dec 2000 14:26:05 -0600

TNX neboj ty nactaci nejsou o nic lepsi jen deti vetsi..
Vim kolikrat sem nekoho sprdnul a pak sel na chodbu se rechtat. Nevim jesli
jsem rikal kdyz jsem delal attendance counselor.
Tak jednou kluk 11 trida prisel pozde a ja ho prijal, a ptam se "jak to?"
On na to " no ja, ja  kdyz jsem zaviral dvere tak sem mezi ne zavrel kocku."
Ja na to "no to je ale nehoda a proc jses pozde". On si tedka uvedomil ze to
neni dost tak pridal "No ja ji musel pohribit a nemohl jsem najit lopatu".
Tak jsem mu uznal ze to je nejoriginalnejsi co jsem kdy slysel a kdyz nebude
podruhe lhat ze mu budu verit. Zvedl jsem telefon a zavolal tatu (teda delal
ze ho volam)do prace, kluk byl bledej jako stena. a vylezlo znej ze zaspal.
Tak jsem mu prominul ze byl pozde a dal mu poskole za lhani.
A od te doby mi malo kdo zalhal.

Jednou mi nejakej student dal vybornou pisemnou praci akorat tam ten blbec
napsal "pokracovani v kapitole 4".

Na toto bylo dobre vypsat nejaka ta slova co ten student pouzival a dat mu
to aby vysvetlil co znamenaji pred celou tridou. Ja je normalne vypsal na
tabuli aby se cela trida poucila. Ani nevite jak se to rychle rozkriklo a
davali si bacha.

Jednou jsem musel nutne na zachod tak jdu na nejblizsi coz byl pro studenty.
Ted tam je nejakej student ja klidne jdu k urinal no a udelam potrebu. Ten
ztoho byl uplne vyjevenej, tehda jsem si uvedomil ze si vlasne studenti
mysli ze "Sir" neni clovek a necura.

Nebo jsem dostal 2 pisemky ktere byli opsane, doslova to same. Tak jsem
oznamkoval znamka dobra 89% /2 z tim jedine kdyz se dohodnou a reknou mi kdo
to napsal ze to zmnenim. A ucinkovalo to.

Co mi dojalo kdyz mi v 9 tride jedden kluk oslovil jako mami, a oni se ani
nesmali.

Ani nevite jake je potesesni kdyz sudent ma delat seminar a ted se dostane
do uzkejch protoze nevi a zacne se vymislet. To je k popukani.

A ted neco co mne proslo. Prvni rok chemije na univ. Meli jsme delat
acetylsalicylic acid
udeleny chemikalije podle vahy. No ja to mastil, kybl chemik, a toho
aspirinu sem dostal tak malo ze sem to pomalu ani nemohl najit. Tak jsem si
pujcil vypocty souseda kolik toho melo zustat, sel na chodbu a seskrabal
trochu beliva ze steny, navazil trochu ubral aby to nebylo uplne napadny.
Prosim a nikdo to nepoznal. No ale musim rict ze jsem rad presel na
humanities a tu alchymi a fyziku a kalkulus nechal za sebou.
V biologji taky zazitek. Ja dostal zabu a soused v lab. morce. On to morce
nechtel protoze nemnel srdce to dat do toho amonia. Tak jsme si to
vymnenili. No a kdyz tu zabu mel zabit tou jehlou za krk a pretrhnout spine
tak zaba zacala skakat a ja koukam na kluka, kluk v bezvedomi na podlaze, a
zaba z jehlou za hlavou skace vsude. Ted ten co tu lab vedl z toho byl taky
pryc protoze ho nemohl zbudit.