Re: [Kecy]Telecom...

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From Lata Man <lataman zavinac centrum bod cz>
Date Wed, 20 Dec 2000 17:05:47 +0000

Caues all,

 nize najdete vtip, ale asi starsi...

RRM> Kdo zna moji povahu, tak se urcite nedivi, ze tu ted sedim a premejslim,
RRM> jak se pomstim... ;-)
RRM>      Zrovna me zadna odveta nenapada...inu...monopol. ;-)
RRM>              Roumen
K tomu Teleshitu - jako jdu do toho s Tebou, CT je taky muj oblibenec.
Muzeme treba vyspamovat jejich fax, at si taky uzijou nakupu u papiren
- mit pevnou linku, tak uz to je ;-)
 A nebo - aktualne - si lze stezovat/podat zadost o reklamaci tarifu
Internet 2001 (bo je stejny jako verze 2000). Ale je to na delsi
lokte, ne kazdy by do toho asi sel... :(

-------

Vtipek:
  Prisla  zena  do pohrebniho ustavu dojednat podrobnosti pohrbu sveho
manzela. Rekla rediteli ustavu, ze chce, aby byl jeji manzel pohrben v
tmave  modrem  obleku.  On  se  ji  zeptal:  "Nebylo by jednodussi jej
pohrbit v tom cernem obleku, ktery ma na sobe?" Ale ona trvala na svem
a prislibila libovolnou penezni castku.
  Kdyz  nastal  cas  obradu,  vdova se dostavila na hrbitov a vidi, ze
jeji  manzel  lezi  v rakvi v krasnem tmave modrem obleku. Pristoupila
tedy k rediteli ustavu a pochvalila ho, ze se ji oblek velmi libi. Pak
se  zeptala  na  cenu.  On rika: "Vite, vlastne to nestalo ani korunu.
Totiz,  stala  se  velmi zajimava vec. Hned, jak jste odesla, privezli
jineho  neboztika,  ktery cirou nahodou mel na sobe tmave modry oblek.
Byl  asi  tak  stejne velky, jako vas muz. Tak jsem se zeptal vdovy po
nem,  jestli by ji vadilo, kdyby byl jeji muz pohrben v cernem obleku.
Rekla, ze to vubec nevadi, ze to je dobre. No, a tak jsem jen prohodil
hlavy..."

Best regards,
 Lata                            mailto:lataman zavinac centrum bod cz