Re: [Kecy]Telecom...

To Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz (Kecy konference)
From Ondrej Pech <pech zavinac neovision bod cz>
Date Wed, 20 Dec 2000 18:49:52 +0100 (CET)
Fax-no +420-2-5729 0353
Organization Neovision s.r.o
Phone-no +420-2-5729 0319, 5729 0318
Postal-address Jinonicka 80, 158 00 Praha 5 - Kosire, Czech Republic

> Touhle vetou me uplne zblbla, takze na tu krasnou nabidku sem s ni zacal
> resit tu pitomou kartu. B-) No nekam si odskocila a pak mi rekla, ze
> platnost jednotek na karte je 1 rok. Spadla mi celist.
To je divny - ja jsem si jednou kartickou otviral na Karalku dvere (dvere
tam byly na tel. karty) a zaroven z ni telefonoval pres 3 roky. A zrovna
minuly tyden jsem dotelefonoval kartu, kterou jsem mel minimalne dva roky.

> Kdo zna moji povahu, tak se urcite nedivi, ze tu ted sedim a premejslim,
> jak se pomstim... ;-)
>      Zrovna me zadna odveta nenapada...inu...monopol. ;-)

Proslycha se, ze na CZU kdosi nepokojeny trhal sluchatka v tel. budkach.