RE: [Kecy]Ohnicek

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Tue, 19 Dec 2000 00:27:02 +0100

>jo..to je oznaceni deti bez pece rodicu, nemaji co delat, tak dostanou
>klic na krk a poslou se ven, aby si hrali...ale ony se treba nudi (kdyz je
>to kazdy den na cele odpoledne)...chytnou se te nespravne party...a je
>problem....

Dyg vim, nejsem prece zadnej Zilvar ze sirotcince :o)
(P. Polacku sorrac, jestli jsem zprznil to jmeno.)
Moje dcera asi bude ta posledni, kdo dostane klic na krk.
Bojim se ale, aby si neublizila az si bude v 15 letech
bude varit rano caj :o)

>jeee...ty jsi obetavy tatkaaaaaaa....ja te ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :o)))))

Haha, mam jeste syna (21) a mozna by to bral :o),
minule jsem s nim byl na diskosce
a byl jsem tam uplne nejstarsi :o(

Krasny den!
jorych