[Kecy]Nezabijes.

To KECY zavinac poli bod feld bod cvut bod cz
From rychtj1 bod epr zavinac mail bod cez bod cz
Date Fri, 15 Dec 2000 17:58:52 +0100

Ahoj vsem.
Tohle se mi stalo a neni to k smichu, ale je to ze zivota.
   Jednoho dne mi rekla babicka:"Hele, Pepyku (takovy prizvuk to melo)
udelej neco s tim zvonkem, v noci mi na nej furt zvoni sousedovic
syn a ja se nevyspim."
Sousedovic syn zacal holdovat alkoholu
a vlastni rodice ho nechteli poustet domu.
Nase babicka, dobrak, dosla vzdy dolu a odemkla mu.
Vydrzela to asi pul roku.
Tak jsem donesl naradi a do elektrickeho obvodu
zvonku jsem pridal packovy vypinac, ktery si babicka na noc
prepla, cimz vyradila zvonek z cinnosti.
A co myslite, jak to dopadlo ?
Byla zrovna ta kruta zima, -20st.C,
a rano tam lezel, uz mu nebylo pomoci, ... chudak umrznul.
Ta mrtvola byla cela zkroucena do klubicka,
akotat ukazovak na prave ruce mel nasponovanej.
Vsiml jsem si jen, ze budu muset vymenit rozmackany vrsek
babiccina zvonku.
   Ze me to nenapadlo, ve skole nas to ucili,
ze zver, ktera se nauci chodit ke krmelci, kde
jednoho dne nedostane nazrat, muze pri cekani
umrznout.
   Ja jsem to nechtel, vyucil jsem se elektrikarem, abych lidem pomahal!
Ted mam vycitky, ze kdybych tam ten vypinac nemontoval,
mohl jeste zit.
Nadruhou stranu me ale trochu uklidnuje to,
ze sousede dost nadavali na babicku, ze ho tam poustela
a on se na ne v opilosti choval hrube.
Ale i tak se citim blbe.
V noci, ve snu, kolikrat vidim ten ukazovak, jak na me ukazuje.
Proto, kdyz nyni neco montuju, premyslim nad tim, abych zase nekoho nezabil.

Vzdyt jsem chtel jen pomoci babicce!
Tak proc, proc na me porad ukazuje?

Vim, Dostojevkij uz to kdysi resil, ale me to nepomaha.
Stalo se nekomu neco podobneho?
Jak se toho zbavit ?

Nevim jestli se to sem hodi,
vzdy sem pisu: "Krasny den!"