[Kecy]Deti

To <KECY zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "TNX" <webmaster zavinac novibra bod cz>
Date Mon, 18 Dec 2000 09:25:10 +0100
Organization Novibra Boskovice s.r.o.

Moje mamka uci prvnacky a druhaky na vesnicke skole. Obcas prinese pekny
kousek. Pripada mi to jak ze Southparku. Ty deti vzdycky nekde neco
zaslechnou a pak to rady pouziji a nebo si popletou slova.

Minuly tyden ji prej jeden prvnacek povida:"Pani ucitelko. Nam zakousla
kunda slepici."

Asi tak pred mesicem se pred ni bavily dve deti.
Petrik:"Des s nama?"
Kaja:"Ne, jdu s Janickou."
Petrik:"Tak to ji budes sukat, co?"

Mamka rika tomu prvnimu:"Co ze ji bude? Sukat? Co to je?" Decko stalo jak
zarezane, asi chudak sam nevedel. Mamka mu rika:"Ty to taky nevis? Tak co
budeme delat? Asi by ses mel zeptat doma. Rekni jim, co jsi rikal a zeptej
se, co to znamena. Muzes rict, ze ani pani ucitelka to nevedela."

Mati je taky docela cislo. :-)

TNX

Jan Kovar
Novibra Boskovice s.r.o.