[Kecy]Telecom...

To "Kecy kecy a zase kecy..." <kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz>
From "Roman 'Roumen' Mudra" <xmudra zavinac poli bod feld bod cvut bod cz>
Date Fri, 15 Dec 2000 14:52:28 +0100 (CET)

Tak me zase vysplouch tady ten grazl. Sem ted po pul roce vytasil svoji
telefonni kartu, frajersky sem ji protocil mezi prsty a zasunul...do
automatu. ;-) Automat pipnul a ze prej "Karta odmitnuta". To me samozrejme
nezaskocilo, ponevadz obvykle u sebe dve az tri nosivam ;-) a nikdy nevim,
ktera je ta prava, ta s jednotkama.
Tak sem je zkusil vsechny a vsechny se stejnym vysledkem. Zkusil sem je
znovu vsechny a to samy...tak sem si rek, ze je automat rozbitej a zkusil
sem ten vedle a totez. Druhej den uplne jinde v jinou dobu, pri jiny
konstalaci hvezd...totez. Musim priznat, ze veci mi vetsinou dochazej
pomaleji, ale tohle mi bylo jasny celkem hned. ;-) Tak sem nelenil a
zavolal na to uzasny 0800123456, chvili sem tam gamesil takovou
plosinovku, bludistovku, az sem dorazil k operatorce. Zvedla to nejaka
zenska a povida: "Ahoj, sem Petra a udelam pro tebe co budes chtit" nebo
neco na ten zpusob. Jo uz vim, vlastne rekla: "Cesky Telecom, u telefonu
Petra, dobry den, jak Vam mohu pomoci?" ;-)
Touhle vetou me uplne zblbla, takze na tu krasnou nabidku sem s ni zacal
resit tu pitomou kartu. B-) No nekam si odskocila a pak mi rekla, ze
platnost jednotek na karte je 1 rok. Spadla mi celist.
Tak tady sedim, otacim tu kartu v ruce, prohlizim ji ze vsech sesti stran
a marne hledam veticku "Spotrebujte do:", nebo "Platnost konci:", nebo
treba "Best before:" anebo "Tato karta se dne .... sama znici".
Kdo zna moji povahu, tak se urcite nedivi, ze tu ted sedim a premejslim,
jak se pomstim... ;-)
     Zrovna me zadna odveta nenapada...inu...monopol. ;-)
             Roumen

For more information about me use:http://poli.feld.cvut.cz/~xmudra