Re: [Kecy]Ohnicek (fwd)

To Ondrej Pech <pech zavinac neovision bod cz>, Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz (Kecy konference)
From Ondrej Tuma <tuma zavinac ark bod cz>
Date Fri, 15 Dec 2000 13:35:09 +0100

Jmenovalo se to tusim Galaxie. Ja si z toho poamatuji: Leti lod, doslo k
nehode, protoze ji upadla prid. Nahodne lodi proletajici meteorit sepnul
tlacitko probuzeni dvou hrdinu. Eva neprezila ("Tohle je Eva... Vlastne
byla..."). Hrdinove zalepili rychleschnouci epoxidovou(?) penou rozmlacenou
prid, proletly cernou dirou...  a pak mi to maminka odmitla dal kupovat.
Nevite nekdo, jak to vlastne dopadlo? V ABC jeste byly serialy Maly buh,
Druha vyprava, Vzpoura mozku... Jo to byly casy (nezralych malin)! :-)

...nalezli planetu s atmosferou a normalnima lidma, akorat meli zeleny vlasy a fousy. Byli zalezli pod zemi, protoze po jadernejch experimentech jim trosku prerosti vosy a pavouci (Sangove a Mongove). No a oni jim trosku pomohli, teda vlastne je vzali s sebou na lod, kdyz videli ze uz skoro nikdo neprezil a planeta je tak trosku o nicem... jeste bych to nekde mel mit mozna vystrihany.

Jinak hodne tech OPRAVDU starych serialu (ja videl abc od rozniku 24, to sla "druha vyprava" do Ohnove zeme, neco jako Jursky park :-)) vyslo v takovych hoodner vilych abickach, rikalo se jim Special a vyslo jich nekolik cca pred (?) 12lety.
Tam prave byla vzpoura mozku, pribeh o Golemovi...
Jo, jednou jsme pri uklidu taky nasel serial "Strazci", taky dobry...az na ty odznacky, terminologii neco jako modernejsi Rychly sipy...

Ondrej