Re: [Kecy]proc to delam

To Kecy zavinac dali bod feld bod cvut bod cz (Kecy konference)
From Ondrej Pech <pech zavinac neovision bod cz>
Date Fri, 15 Dec 2000 10:54:03 +0100 (CET)
Fax-no +420-2-5729 0353
Organization Neovision s.r.o
Phone-no +420-2-5729 0319, 5729 0318
Postal-address Jinonicka 80, 158 00 Praha 5 - Kosire, Czech Republic

> Tak na vysilacce volam zase ze su stuck.
"ze su stuck" je opravdu moc kouzelne spojeni. :-) Moc se mi libi.

> venku tak jeli osvobodit nekoho jineho nesel ji, safra, hmmm, no teplo na ty
> predni skla tak nic nevidela.
Tusim ze vyhrivani / ofukovani / rozmrazovani predniho skla.

Vidis, tady mame +10 stupnu Celsia, takze hokly zase vytahly minisukne a
zacinaj se tak nejak podezrele kroutit. Jednoho kamose dokonce vcera stipla
vcela!!! Doma na zahrade zacinaji kvest sedmikrasky... Proste to zase vypada
na vanoce bez snehu.

Zdravim
Ondra